“သီလေခၚဆုိ၊ကုိယ္က်င္႔တရားပ်က္စီးျငားမူ၊စီးပြားလည္းပ်က္၊နာမည္ပ်က္၍ ၊
ရြံ႕ရွက္ေၾကာက္လ်င္းပြဲလည္ခ်ဥ္း၏။
ေသခ်င္းဆုိက္လတ္၊သတိလြတ္လ်က္၊ေရာက္လတ္ဒုဂၢတိ ဆင္းရဲဖိသည္
ရ၏ဆုိးက်ဳိးမ်ားစြာတည္း ။”
“သီလေခၚဆုိကုိယ္က်င္႕တရား၊စင္ၾကယ္ျငားမူ၊စီးပြားတုိးလ်က္၊နာမည္တက္၍
ရြံ႕ရွက္ေၾကာက္ကင္း၊ပြဲလည္ခ်ဥ္းး၏
ေသခ်င္းဆုိက္လတ္ သတိကပ္လ်က္၊ေရာက္လတ္နတ္ဝယ္၊ဤ ငါးသြယ္
ရဖြယ္ေကာင္းက်ဳိးတည္း။”
ငါးပါးသီလကုိ အမွန္တကယ္လုံျခဳံသူသည္အပၸါယ္ငရဲသုိ႕မေရာက္နုဳိင္ပါ။ေသာတာပန္ပုဂၢဳိလ္ႏွင္႔အလားသ႑န္
တူပါသည္။ေသာတာပန္ပုဂၢဳိလ္သည္အပၸါယ္သုိ႔မလားနဳိင္ပါ။ထုိ႕ေၾကာင္႕ ငါးပါးသီလျမဲေသာသူကုိေသာတာပန္
နွင္႔အလားတူေသာပုဂၢဳိလ္အျဖစ္၊သတ္မွတ္ထားျခင္းျဖစ္ပါသည္။တကယ္႕ေသာတာပန္ေတာ႔မဟုတ္ပါ။
သီလအက်င္႕နွင္႔သမထဝိပႆနာဘာဝနာအက်င္႔မွာအမ်ဳိးအစားက်င႔္ပုံျခင္းမတူၾကပါ။သီလအက်င္႔ဆုိသည္မွာကာယကံႏွင္႔ဝဇီကံမေကာင္းမႈမ်ားကုိပယ္သတ္ျခင္းျဖစ္၍၊သမထဝိပႆနာဘာဝနာအက်င္႕မ်ားကစိတ္ကုိထိမ္းသိမ္းျခင္း၊မေနာကံ မေကာင္းမႈမ်ားႏွင္႔ ပတ္သက္၍ရုပ္နမ္ တုိ႕၏ျဖစ္ပ်က္အမွန္ကုိသိေအာင္၊ၾကဳိးစားရွဳမွတ္ျခင္း
ျဖစ္ပါသည္။
သီလလုံျခဳံ ရုံမွ်ျဖင္႕ေသာတာပန္မျဖစ္နဳိင္ပါ။
သမထဝိပႆနာ ဘာဝနာအက်င္႔မ်ားကုိက်င္႔ၾကံမွသာေသာတာပန္ျဖစ္ပါသည္။သီလမလုံျခဳံပဲသမထဝိပႆနာ
က်င္႔ရုံမွ်ျဖင္႔လည္းေသာတာပန္မျဖစ္နဳိင္ပါ။သီလႏွင္႔ဝိပႆနာႏွစ္မ်ဳိးလုံးစုံမွ ေသာတာပန္ျဖစ္နဳိင္ပါသည္။
ထုိ႔ေၾကာင္႔..အေျခခံအဆင္႔ျဖစ္ေသာသီလလုံျခဳံမႈ ကအဓိကက် ပါသည္။
လားဂတိေကာင္းရန္..သီလသည္အေျခခံက်သည္ဟု ဆုိပါရေစ။
“မေကာင္းမႈေရွာင္၊ေကာင္းမႈေဆာင္ ျဖဴေအာင္စိတ္ကုိထား။ေျပာျပဳေတြးလွ်င္သတိယွဥ္၊
ဆင္ျခင္ဥာဏ္ေရွ႔သြား၊စိတ္ထားေျဖာင္႔မွန္ခြင္႔လႊတ္ရန္၊သည္းခံေမတၱာထား။
လုံ႕လနွင္႕ဇြဲ မေလွ်ာ႕ပဲ အျမဲတင္းတင္းထား။အရာရာတြင္အသုံးဝင္၊ေအာင္ျမင္ေၾကာင္းတရား။”
*ဤ စာ ကုိေရးသားရျခင္းအက်ဳိးအျဖစ္ ပရမတၱစကၡဳ အရွိကုိအရွိအတုိင္းျမင္တတ္ေသာ မ်က္လုံးကုိ သာရရွိနုိင္ရပါလုိ၏*
ရြံ႕ရွက္ေၾကာက္လ်င္းပြဲလည္ခ်ဥ္း၏။
ေသခ်င္းဆုိက္လတ္၊သတိလြတ္လ်က္၊ေရာက္လတ္ဒုဂၢတိ ဆင္းရဲဖိသည္
ရ၏ဆုိးက်ဳိးမ်ားစြာတည္း ။”
“သီလေခၚဆုိကုိယ္က်င္႕တရား၊စင္ၾကယ္ျငားမူ၊စီးပြားတုိးလ်က္၊နာမည္တက္၍
ရြံ႕ရွက္ေၾကာက္ကင္း၊ပြဲလည္ခ်ဥ္းး၏
ေသခ်င္းဆုိက္လတ္ သတိကပ္လ်က္၊ေရာက္လတ္နတ္ဝယ္၊ဤ ငါးသြယ္
ရဖြယ္ေကာင္းက်ဳိးတည္း။”
ငါးပါးသီလကုိ အမွန္တကယ္လုံျခဳံသူသည္အပၸါယ္ငရဲသုိ႕မေရာက္နုဳိင္ပါ။ေသာတာပန္ပုဂၢဳိလ္ႏွင္႔အလားသ႑န္
တူပါသည္။ေသာတာပန္ပုဂၢဳိလ္သည္အပၸါယ္သုိ႔မလားနဳိင္ပါ။ထုိ႕ေၾကာင္႕ ငါးပါးသီလျမဲေသာသူကုိေသာတာပန္
နွင္႔အလားတူေသာပုဂၢဳိလ္အျဖစ္၊သတ္မွတ္ထားျခင္းျဖစ္ပါသည္။တကယ္႕ေသာတာပန္ေတာ႔မဟုတ္ပါ။
သီလအက်င္႕နွင္႔သမထဝိပႆနာဘာဝနာအက်င္႔မွာအမ်ဳိးအစားက်င႔္ပုံျခင္းမတူၾကပါ။သီလအက်င္႔ဆုိသည္မွာကာယကံႏွင္႔ဝဇီကံမေကာင္းမႈမ်ားကုိပယ္သတ္ျခင္းျဖစ္၍၊သမထဝိပႆနာဘာဝနာအက်င္႕မ်ားကစိတ္ကုိထိမ္းသိမ္းျခင္း၊မေနာကံ မေကာင္းမႈမ်ားႏွင္႔ ပတ္သက္၍ရုပ္နမ္ တုိ႕၏ျဖစ္ပ်က္အမွန္ကုိသိေအာင္၊ၾကဳိးစားရွဳမွတ္ျခင္း
ျဖစ္ပါသည္။
သီလလုံျခဳံ ရုံမွ်ျဖင္႕ေသာတာပန္မျဖစ္နဳိင္ပါ။
သမထဝိပႆနာ ဘာဝနာအက်င္႔မ်ားကုိက်င္႔ၾကံမွသာေသာတာပန္ျဖစ္ပါသည္။သီလမလုံျခဳံပဲသမထဝိပႆနာ
က်င္႔ရုံမွ်ျဖင္႔လည္းေသာတာပန္မျဖစ္နဳိင္ပါ။သီလႏွင္႔ဝိပႆနာႏွစ္မ်ဳိးလုံးစုံမွ ေသာတာပန္ျဖစ္နဳိင္ပါသည္။
ထုိ႔ေၾကာင္႔..အေျခခံအဆင္႔ျဖစ္ေသာသီလလုံျခဳံမႈ ကအဓိကက် ပါသည္။
လားဂတိေကာင္းရန္..သီလသည္အေျခခံက်သည္ဟု ဆုိပါရေစ။
“မေကာင္းမႈေရွာင္၊ေကာင္းမႈေဆာင္ ျဖဴေအာင္စိတ္ကုိထား။ေျပာျပဳေတြးလွ်င္သတိယွဥ္၊
ဆင္ျခင္ဥာဏ္ေရွ႔သြား၊စိတ္ထားေျဖာင္႔မွန္ခြင္႔လႊတ္ရန္၊သည္းခံေမတၱာထား။
လုံ႕လနွင္႕ဇြဲ မေလွ်ာ႕ပဲ အျမဲတင္းတင္းထား။အရာရာတြင္အသုံးဝင္၊ေအာင္ျမင္ေၾကာင္းတရား။”
*ဤ စာ ကုိေရးသားရျခင္းအက်ဳိးအျဖစ္ ပရမတၱစကၡဳ အရွိကုိအရွိအတုိင္းျမင္တတ္ေသာ မ်က္လုံးကုိ သာရရွိနုိင္ရပါလုိ၏*

No comments:
Post a Comment